Rockwell-Knife刀
You touched my life 你碰觸了我的人生
With the softness in the night 以夜的輕柔
My wish was your command 我的願望就是你的使命
Until you ran out of love 直到你的愛不再
Tell myself I'm free  告訴自己:我是自由的
Got a chance of living just for me 有個好好過日子的機會
No need to hurry home 需急忙趕回家
Now that you're gone 此刻,你早已離去
Knife, cuts like a knife 像把刀,痛同刀割
How will I ever heal 我怎麼可能痊癒
I'm so deeply wounded 我傷的如此深
Knife, cuts like a knife 像把刀,痛如刀割
You've cut away the heart of my life 你割去了我生命的核心
When I pretend 當我假裝
When U smile to fool my dearest friends 笑著欺騙我最要好的朋友
I wonder if they know 我懷疑他們究竟知不知道
It's just a show 這只是一場秀
I'm on a stage 我就站在舞台上
Day and night 日以繼夜
I go through my charade 玩著自己的猜字遊戲
But how can i disguise 但我該怎麼掩飾
What's in my eyes 我的雙眼
I've tried and tried 我不斷的嘗試
Locking up the pain I feel inside 鎖住內心的痛楚
The pain of wanting you wanting you 那種需要你的痛楚
arrow
arrow
    全站熱搜

    tigercsia3 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()